Vintage Board Game - Saboteur — купить онлайн / Недорогой интернет-магазин DealExtreme
DealExtreme
Недорогой интернет-магазин с бесплатной доставкой

Dealextreme аналог

диэлэкстим купить

Хобби & Игрушки

Брелоки для ключей
Мягкие игрушки
Аниме фигурки
3D-очки
Р/У игрушки Игры для всех Оружие и патроны
Аксессуары для оружия Подарки Зажигалки Музыка и шоу Светодиодные игрушки
Ножи и инструменты Курение Микроскопы и лупы
Кунг-Фу, боевые искусства
Стильные гаджеты
Отмычки и замки
Флаги
На праздники

Vintage Board Game - Saboteur

Vintage Board Game - Saboteur
Цена: 584 руб.

Вы можете приобрести этот товар по более низкой цене на Aliexpress.com:

decrease increase
Добавить в корзину
  • Vintage Board Game - Saboteur
  • Vintage Board Game - Saboteur
  • Vintage Board Game - Saboteur
  • Vintage Board Game - Saboteur

Описание товара

- Players take on the role of dwarves. As miners, they are in a mine, hunting for gold. Suddenly,
a pick axe swings down and shatters the mine lamp. The saboteur has struck. But which of the
players are saboteurs? Will you find the gold, or will the fiendish actions of the saboteurs lead
them to it first? After three rounds, the player with the most gold is the winner.
- With the help of Dwarf Cards, the players are assigned their role: either miner or saboteur.
The roles are kept secret- they are only revealed at the end of the game.
- The Start Card and the three Goal Cards are placed onto the table, each seven card widths apart
from each other. The Goal Cards are placed face-down. The gold is on one of the Goal Cards, but
nobody knows which.
- Players have cards in hand. On a player's turn, he must do one of three things: place a Path
Card into the mine, play an Action Card in front of a player, or pass.
- The Path Cards form paths leading to the Goal Cards. Path Cards must be played next to a
already-played Path Card. All paths on the Path Card must match those on the already-played
cards, and Path Cards may not be played sideways.
- The miners are trying to build an uninterrupted path from the Start Card to a Goal Card, while
the saboteurs are trying to prevent this. They shouldn't try and be too obvious about it,
however, lest they be immediately discovered.
- Action Cards can be placed in front of any player, including oneself. Action Cards let the
players help or hinder one another, as well as obtain information about the Goal Cards.
- Once a player places a Path Card that reaches the gold, the round is over. The miners have won
and receive cards with gold pieces as their reward.
- The round is also over if the gold could not be reached. In that case, the saboteurs have won
and receive the gold pieces.
- Once the Gold Cards have been distributed, the next round begins. The game is over at the end
of the third round, with the player with the most gold pieces being the winner.
- Contains 110 paper cards in all
- Comes with Chinese & English manual
Dimensions: 3.46 in x 2.24 in x 0.91 in (8.8 cm x 5.7 cm x 2.3 cm)
Weight: 9.63 oz (273 g)
Добавить отзыв

Отзывы(0)

Пользовательские комментарии

Добавить комментарий


Нет комментариев

Винтажная настольная игра - диверсант
- Игроки берут на себя роль гномов. Они, как шахтеры находятся в шахте, охотясь на золото. Вдруг, кирка падает вниз и разбивает шахтный. Диверсант нанес удар. Но кто из игроков - диверсант? Будете ли вы искать золото, или подлые диверсанты найдут его первыми? После трех раундов, игрок с наибольшим количеством золота, считается победителем.
- С помощью карт гномов, игрокам назначаются их роли: или шахтер, или диверсант.
Роли держатся в секрете, они вскрываются только в конце игры.
- Начальная карта и три карты-цели ставятся на стол, каждая на расстоянии семи карт друг от друга. Карты-цели кладутся лицом вниз. Золото находится на одной из карт-целей, но никто не знает на какой.
- У игроков есть карты в руках. На своем ходу игрок должен выполнить одно из трех действий: поместить карту-цель в шахту, играть карту-действие перед игроками, или пасовать.
- Карта-путь показывают путь, ведущий к карте-цели. Карта-путь должна быть рядом с уже сыграной картой-путем. Все пути на карте-пути карты должны совпадать с уже сыграными путями. Пути не могут быть отходить в сторону.
- Шахтеры пытаются построить непрерывный путь от начальной карты к карте-цели, в то время как диверсанты пытаются не допустить этого. Они не должны пытаться это делать слишком очевидно, чтобы их не сразу обнаружили.
- Карты-действия можно размещать перед любым игроком, в том числе перед самим собой. Карты-действия помогают или мешают игрокам, а также дают  информацию о карте-цели.
- После того, как игрок ставит карту-путь, которая достигает золотой жилы, раунд заканчивается. Горняки выиграли и получают карты с золотом: награду.
- Раунд также заканчивается, если золото не возможно найти. В этом случае  выигрывают диверсанты и они получают золотые монеты.
- После раздачи золотых карт начинается следующий раунд. Игра заканчивается в конце третьего раунда, игрок с самым большим количеством золотых карт - победитель.
- Всего 110 бумажных карт
- Поставляется с китайским и английским руководством
Размеры: 3,46" х 2,24" х 0,91" (8,8 см х 5,7 см х 2,3 см)
Вес: 9,63 унций (273 г)
Vintage Board Game - Saboteur
- Players take on the role of dwarves. As miners, they are in a mine, hunting for gold. Suddenly,
a pick axe swings down and shatters the mine lamp. The saboteur has struck. But which of the
players are saboteurs? Will you find the gold, or will the fiendish actions of the saboteurs lead
them to it first? After three rounds, the player with the most gold is the winner.
- With the help of Dwarf Cards, the players are assigned their role: either miner or saboteur.
The roles are kept secret- they are only revealed at the end of the game.
- The Start Card and the three Goal Cards are placed onto the table, each seven card widths apart
from each other. The Goal Cards are placed face-down. The gold is on one of the Goal Cards, but
nobody knows which.
- Players have cards in hand. On a player's turn, he must do one of three things: place a Path
Card into the mine, play an Action Card in front of a player, or pass.
- The Path Cards form paths leading to the Goal Cards. Path Cards must be played next to a
already-played Path Card. All paths on the Path Card must match those on the already-played
cards, and Path Cards may not be played sideways.
- The miners are trying to build an uninterrupted path from the Start Card to a Goal Card, while
the saboteurs are trying to prevent this. They shouldn't try and be too obvious about it,
however, lest they be immediately discovered.
- Action Cards can be placed in front of any player, including oneself. Action Cards let the
players help or hinder one another, as well as obtain information about the Goal Cards.
- Once a player places a Path Card that reaches the gold, the round is over. The miners have won
and receive cards with gold pieces as their reward.
- The round is also over if the gold could not be reached. In that case, the saboteurs have won
and receive the gold pieces.
- Once the Gold Cards have been distributed, the next round begins. The game is over at the end
of the third round, with the player with the most gold pieces being the winner.
- Contains 110 paper cards in all
- Comes with Chinese & English manual
Dimensions: 3.46 in x 2.24 in x 0.91 in (8.8 cm x 5.7 cm x 2.3 cm)
Weight: 9.63 oz (273 g)